Jump to content
Forum Auto Romania

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

Un sincer LA MULTI ANI! tuturor celor care astazi serbeaza ziua numelui 
Multa sanatate si sa dea Domnul sa ne intram in normal cat mai curand posibil 
    • Apreciez

Maine il sarbatorim , ca in fiecare an , pe cel care este Sfantul IOAN
Un sincer LA MULTI ANI !  tuturor celor care poarta acest nume, sa fiti sanatosi si sa aveti petrecere frumoasa 
  • 0 replies

Salutare<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">Am o Skoda Octavia 1 (Tour) 2008, motor AXR, 1.9 TDI, 74 kw, 101 CP.<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">Masina sta stricata in fata blocului de mai bine de 1 an (deci trece prin a doua iarna). Din oarece motive, am stricat motorul in toamna 2017.<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">La service mi-au spus la vremea respectiva ca am nevoie de "bloc motor ambielat" . Insa aveam probleme si cu turbina (scapa ulei). Asa ca acum am banii disponibili si vreau sa le schimb pe ambele.<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">- pe site-urile de profil gasesc zeci de motoare AXR, intre 300-600 euro. Sa cumpar unul de pe net (si sa sper ca nimeresc ceva durabil) sau sa merg pe mana patronului de la service (care spune ca poate face rost de la un cunoscut)? Cat de mult conteaza daca e la 300 sau la 600 de euro (toate cu factura si garantie 6 luni)<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">- legat de turbina: nu as vrea sa o reconditionez ci sa iau una cu totul, evident SH. Pretul e pe undeva pe la 200 si ceva de euro. Insa la service mi-au spus ca turbina poate fi de la 2 producatori (nu le mai tin minte numele) si ca turbina de la un anume producator nu se mai gaseste, drept pt care nu poate fi decat reconditionata.<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">Din ce stiti voi, chiar asa este cum spune mesterul, adica nu pot pune alt tip de turbina pe masina?<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">- dupa atata timp de nemiscare, stat in ploaie, frig, zapada, ce altceva este posibil sa se fi stricat intre timp?<br style="background-color:#ffffff;color:#141414;font-size:14.6667px;text-align:left;">Multumesc pentru orice parere care ma poate ajuta.
    • Apreciez
  • 1 reply

Salut

Pentru cei care aveti fotografii exceptionale cu masini , personal realizez tablouri multicanvas.

Tablourile multicanvas sunt tablouri din panza din mai multe piese de diferite dimensiuni.

Puteti posta in acest topic fotografiile iar cele mai bune le voi alege pentru print. De asemenea cu acordul vostru pot sa le public pe blogul personal unde vand tablouri multicanvas cu masini.




  • 0 replies

Problema este ca nu imi baga căldura..am schimbat si termostatul dar nu merge,apa ajunge la 90 de grade ce poate sa aiba ?
    • Apreciez
  • 5 replies

Anvelope
Am achiziționat anvelopele astea online si el spun că sunt noi.Ce părere aveți? Tin sa precizez ca sunt 215 55 r16.Ce ma frământă pe mine este lipsa acelor dungi pe care le au cauciucurile noi si greutatea anvelopelor mi se pare cam mare.Am inca un set resapate si au cam aceeasi greutate.Las aici poze
  • 3 replies

Buna! Poate ma ajutati cu ceva pareri in privinta vinei. Astazi, in incercarea de a gasi un loc de parcare la Carrefour, am dat cu spatele putin pt a-i face loc altuia sa iasa si sa intru eu in locul lui, moment in care din alt loc de parcare iesea un tip cu spatele si ne-am tamponat. Fiecare avem cate o zgarietura pe bara din spate. Ar trebui sa facem reciproc schimb de rca-uri sau vina imi apartine exclusiv mie? A ramas sa ne auzim la un telefon oricum.
  • 0 replies

Fiat Eura Mobil Profila One 690 QB
Salutare! 

Va prezint noul meu camper  , fabricat in 2015, motor 2300 cc, 130cp, cutie manuala in 6 trepte. Este conceput pentru 5 persoane . 
  • 2 replies

Care este cel mai sigur loc dintr-o masina?
Mai stii cum i se spunea scaunului de la pasager in trecut? Adica "Locul Mortului", pentru ca era considerat cel mai nesigur loc din masina? Totusi, lucrurile nu mai stau asa. Cele mai sigure locuri din masina sunt altele.

Referindu-ne la masinile moderne, care sunt acum dotate cu sisteme de siguranta active si pasive, scaunele automobilului sunt considerate foarte sigure. De exemplu, avem acum centuri pretensionate, tetiere active, airbaguri frontale, laterale si chiar la genunchi, coloana de directie retractabila si asa mai departe. Plus acele sisteme active care functioneaza in fiecare secunda ca tu sa circuli in siguranta, adica ABS, ESP si alte cele.

La prima vedere ai crede ca scaunul soferului este cel mai sigur loc din masina. In primul rand, pentru ca este pozitionat oarecum in mijlocul automobilului, adica in fata este motorul si in spate este un rand de scaune si portbagajul, ceea ce face ca in cazul unui impact frontal sau din spate acest loc, impreuna cu cel al pasagerului, sunt mai izolate. In al doilea rand, scaunul pasagerului se bucura de cele mai multe airbaguri. Acum o masina are airbaguri frontale si laterale pentru pasagerii din fata, iar in unele cazuri exista airbaguri pentru picioare la sofer.


sursa aici
  • 0 replies

Primul drum lung cu masina pe timp de vara, iarna si in strainatate
Este momentul in care toate informatiile acumulate prin completarea de chestionare auto, prin aprofundarea Codului Rutier si prin orele pe traseu sa fie puse in aplicare. Incepand cu momentul in care permisul se afla in buzunar, soferul incepator nu va mai avea aproape un instructor auto care sa il ajute cu sfaturi utile in cazul parcurgerii unor distante rutiere mai scurte sau mai lungi.

Este de preferat ca soferul care de-abia a obtinut permisul sa plece la drum fara insotitor, pentru ca doar asa va fi mai atent si mai responsabil cat timp se afla in trafic. Poate ca multi dintre candidatii la permis auto nu aloca atentia cuvenita chestionarelor drpciv si ajung la un moment dat sa constate acest lucru dupa obtinerea acestuia, cand se confrunta in trafic cu situatii pe care le-ar fi putut trata cu mai multa acuratete si mult mai optim daca ar fi aprofundat toate aspectele intalnite in timpul scolii de soferi. Dar chiar si asa, experienta se poate obtine in timp

http://forum-auto.info/topic/729-primul-drum-lung-cu-masina-pe-timp-de-vara-iarna-si-in-strainatate/?tab=comments#comment-1349
  • 0 replies

Ce este Politia Locala? O divizie care apartine de Consiliile Locale sau de Sector, fara nicio legatura cu Politia Romana a Ministerului de Interne. Este un fel de institutie care foloseste numele de "POLITIE" pe nedrept, deoarece nu are nicio legatura cu adevaratii politisti. Dar ce face, mai exact, Politia Locala, nu stie nimeni.

"Avem nevoie de cineva care sa dea niste amenzi acolo unde lucrurile sunt prea banale si prea jenante pentru chemarea unor politisti adevarati de la Sectie sau de la Circulatie" si-au spus Primarii, asa ca au infiintat Politia Locala. Aceasta autoritate formata din fostii gardieni publici, care, peste noapte, s-au trezit "politisti". Atat de politisti incat toata lumea rade de ei, inclusiv adevaratii agenti de Politie, cei cu scoala si pregatiti in acest sens. Din simplul motiv ca multi politisti locali au impresia ca sunt niste politisti adevarati, cand, de fapt, ei nu sunt decat niste angajati ai primariilor, platiti din bani publici, ca sa amendeze babele care vand patrunjel la colt de strada.

Politia Locala activeaza acolo unde adevaratii politisti nu au chef sau timp sa intervina. Adica patruleaza prin piete ca sa se asigure ca nu exista vreun mosulete care vinde pastarnac ilegal, vin la chemarea vecinului ca sa-l amendeze pe Vasile de la 6 care da cu bormasina la ora 10 seara, ii amendeaza pe bunicii lui Costelus ca acesta a aruncat mingea in parc pe spatiul verde si a daramat niste panselute, iar atunci cand debordeaza de exces de zel, ii amendeaza pe soferii care stationeaza neregulamentar, dirijeaza circulatia si chiar il amendeaza pe cocalarul cu BMW care arunca stiuletele de porumb pe geam.

Toate bune si frumoase, atata timp cat politistii locali raman la atributiile lor, fara insa sa-si dea aere ca sunt politisti adevarati. Pentru ca sunt sute de cazuri semnalate in special de politistii adevarati angajati in MAI, in care Politia Locala face abuz si incalca legea folosindu-se de inscriptii false pe masini, de uniforme false, de girofaruri neregulamentare pe masini si asa mai departe. Sau, in unele cazuri, se cred de la Politia Rutiera si opresc masinile in trafic, amendandu-i pe soferi. Si uite asa, Politia Locala a ajuns de rasul lumii, pentru ca in loc sa-si vada de treaba lor, adica de acele marunte activitati, pe cat de marunte, pe atat de importante in educarea poporului roman, se crede in Miami Vice.

Politia Locala NU are voie sa te legitimeze

mai multe aici


  • 0 replies

Masina diesel noua vs. second-hand: cat te costa fiecare pe o perioada de 10 ani?
Ai strans ceva bani si ti-ai luat o masina noua sau second-hand. Insa ti-ai pus vreodata intrebarea cati bani iti mananca acea masina ulterior, timp de 10 ani? Daca ajungi sa calculezi ce costuri vin odata cu o masina, poate te vei razgandi si de acei bani iti vei lua o garsoniera mai bine...

Cat te costa o masina noua timp de 10 ani?

Sa luam un exemplu simplu, a celei mai populare masini din Romania, Dacia Duster. Mai ales ca acum s-a lansat si noua generatie care se anunta un urias succes. Romanului ii plac masinile dotate, diesel si neaparat 4x4 daca sunt SUV. Asadar, un Duster nou, cu motor 1.5 dCi si tractiune 4x4, cu dotari medii si echipare Prestige, costa 18.750 de Euro cu banii jos.

La aceasta suma mai adaugam asigurarea RCA pe un an de zile, in jur de 700 de lei, sa zicem. Poate chiar si un Casco, ca doar ti-ai luat masina noua, eventual in leasing, asadar este obligatoriu in acest caz. Mai punem costul ITP-ului o data la 2 ani, impozit anual, loc de parcare, rovinieta, un set suplimentar de anvelope pentru iarna, spalatoria auto si asa mai departe... Iata mai jos totalul cheltuielilor.

50 de Euro (232 lei) - acte auto inmatriculare

700 lei - asigurare RCA/12 luni

400 Euro (1862 lei) - asigurare CASCO/12 luni

60 lei - ITP anual (120 lei la 2 ani)

60 lei - impozit anual motorizare <1500 cmc

80 lei - loc parcare ADP

130 lei - rovinieta autoturism 12 luni

300 lei - spalatorie auto 25 lei/luna

450 lei - revizie anuala Dacia

1200 lei - anvelope iarna

45 lei - lichid parbriz (3 bidoane de cate 5 litri)

mai multe aici


  • 1 reply

Cat de repede face 0-100 km/h masina ta?
Zilele trecute am auzit ceva ce mi-a zgariat timpanul: "Am un Logan 1.4 MPI si sunt sigur ca face 0-100 sub 8 secunde!". De fabrica, oficial, un asemenea "bolid" cum e Loganul face vreo 13 secunde pana la 100 de kilometri pe ora, asadar 8 secunde ar fi ceva de neimaginat. Si totusi...



 




Cine l-ar fi crezut pe individ cand spunea ca Loganul lui 1.4 pe benzina, adica una din cele mai neperformante masini fabricate vreodata, face 8 secunde pana la 100 km/h? Nimeni. Poate ca in mintea lui timpul se dilata altfel, poate ca atunci cand cronometrezi in pat, pe telefon, 8 secunde par o vesnicie, dar cert este ca de la 13 la 8 secunde e cale lunga. Foarte lunga... Si pare imposibil. De fapt, este, mai ales pentru o masina fara modificari din fabrica si veche, cu multi kilometri la bord.

Te-ai gandit ca, in timp, calutii de sub capota incep sa dea coltul, nu sa se inmulteasca. Asa ca, de unde naiba sa obtii un timp mai bun ca cel din fabrica? Insa dupa o filmare menita sa ne demonstreze contrariul, se pare ca timpul 0-100 la un Logan 1.4 MPI, benzina, din prima generatie, nu este de 13 secunde si nici de 8, asa cum sustinea proprietarul. Ci de 10 secunde.

mai multe aici


  • 1 reply

Obsesia diesel la romani. De ce isi cumpara oamenii diesel, desi nu au nevoie in realitate?
Obsesia diesel la romani. De ce isi cumpara oamenii diesel, desi nu au nevoie in realitate?
Visul romanului este sa scape de rate si sa aiba la scara un 2.0 diesel, pentru ca a auzit ca are consum mic, fuge de rupe si este fiabil. Romanii sunt foarte buni clienti de masini noi diesel, iar din cele second-hand, 4 din 5 masini aduse de afara sunt pe motorina. Dar de unde pana unde nebunia diesel in Romania?

Daca ar fi sa luam un exemplu in randul masinilor noi, putem sa luam cazul Daciei Duster. SUV-ul de la Mioveni a devenit cea mai vanduta masina romaneasca la nivel mondial, inclusiv in Romania. Dar, conform datelor oficiale, spre deosebire de alte tari, romanii aleg in aproape 90% din cazuri exclusiv motorizarea diesel cu echipare de varf. Ceea ce spune clar ca romanii iubesc dieselul.

Aceeasi poveste se intampla si la alte marci, in cazul masinilor noi. Dar si la cele second-hand, piata care a explodat in ultimul an in Romania, de cand cu eliminarea taxei auto. 2 din 10 masini aduse din strainatate si inmatriculate in Romania sunt pe benzina, restul de 8 sunt pe motorina. O alta dovada ca cererea de masini diesel este in plina dezvoltare.

Ajunge sa lasi geamul jos la semafor, pe Magheru, intr-o zi cu trafic aglomerat. O sa auzi numai mormaituri de motoare diesel si vei simti un aer puternic impregnat de mirosul pe care il elimina motoarele diesel. Tot ce ne inconjoara este diesel, de la autobuze si trenuri, la camioane, dube, masini de cureierat si vehicule de familie. Noi, romanii, suntem in epoca diesel.

De ce sunt soferii romani atat de fascinati de masinile diesel? Principalul motiv ar fi lipsa de informare. Al doilea ar fi spiritul de turma.

sursa aici ---- >>> http://forum-auto.info/topic/718-obsesia-diesel-la-romani-de-ce-isi-cumpara-oamenii-diesel-desi-nu-au-nevoie-in-realitate/
#Forum Auto Romania #masini #masini noi #masini second hand
  • 0 replies

Şoferii ale căror maşini sunt înmatriculate în Bulgaria ar putea avea surprize
Autorităţile bulgare intenţionează să introducă sancţiuni pentru cetăţenii ţărilor vecine care au maşini înmatriculate în Bulgaria, dar nu au poliţe RCA, scrie Jurnalul.ro.

Calculele efectuate de autorităţile din domeniu au indicat faptul că în ultimii ani peste 100 de mii de automobile care circulă în România, Moldova şi Grecia au fost înmatriculate în Bulgaria. Partea care nu le convine acestora este că proprietarii maşinilor evită de obicei să se deplaseze în ţara unde şi-au înmatriculat maşina pentru a-şi reînnoi poliţa RCA.

În această situaţie, când se produce un accident de pagubele sunt plătite de fondul de garanţie menţinut de companiile bulgare de asigurări.

Pentru a diminua din aceste pierderi, Miniserul Bulgar de Interne a cerut anularea automată a înmatriculării autoturismelor care nu au RCA.

În acest scop fondul de garanţie va verifica periodic automobilele cu asigurare obligatorie expirată, va trimite informaţia respectivă Poliţiei Rutiere ce va anuala înmatricularea .

 

Citeste mai mult pe promotor.ro

 
  • 0 replies

Masini care tin cu casa in Romania: cum trebuie sa arate o masina cu costuri minime
Romania este o tara plina de surprize neplacute in domeniul auto. Niciodata nu stii cand apare si dispare o TAXA AUTO. Niciodata nu stii cum se gandesc politicienii sa majoreze impozitele auto. Si niciodata nu stii cat de mult se va scumpi asigurarea. Sau alte taxe si impozite. Nu mai spunem de pretul carburantului care incepe sa fie inexplicabil de mare. Iata ce masini putem sa cumparam care sa tina cu casa.

Taxe cat mai mici

O masina ideala pentru soferul roman trebuie sa raspunda la cateva criterii. Aici vorbim despre soferul de rand, nu cel arogant cu 5 masini, ahtiat dupa viteza sau doar snob. Ci de soferul roman care utilizeaza un autoturism ca sa se deplaseze, nu sa faca impresie, si care doreste sa cheltuie cat mai putin pe masina. Iar primul criteriu este sa aiba o masina cu taxe cat mai mici.


Un automobil are costuri cu impozitul anual, asigurarea RCA, ITP-ul, taxe de drum sau de pod. Cele mai costisitoare cheltuieli sunt cele cu impozitul si cu asigurarea obligatorie. In cazul impozitului anual, o masina trebuie sa aiba motor cu o capacitate mai mica de 2.0 litri ca sa aiba costuri decente. Ideal ar fi sa avem o masina cu motor de sub 1200 cmc, daca vrem sa avem costuri minime. Insa niciodata peste 2000 cmc.

Ca sa avem o asigurare cat mai ieftina, trebuie ca posesorul sa aiba varsta cat mai inaintata. In cazul in care cumparatorul are pana in 30 de ani, ideal ar fi sa treaca masina pe numele unui parinte sau bunic. Varsta este mai importanta decat capacitatea cilindriica a motorului in modul de calcul a asigurarii. Asadar, o varsta cat mai inaintata a proprietarului din acte duce la un RCA foarte ieftin. Daca mai adaugam o cilindree mica si o greutate maxima admisa redusa, o sa dam pe RCA anual circa 250-300 de lei.


 




Consum redus

O masina care tine din plin cu casa este masina care consuma foarte putin. De fapt, nu consumul conteaza in realitate, ci cati bani cheltuim lunar pe carburant. Varianta ideala nu este o masina diesel, asa cum ai crede, din cauza costurilor ridicate de exploatare, despre care vom discuta mai jos, ci una "hibrida", benzina cu GPL.

Chiar daca o masina pe GPL va consuma mai mult ca una pe motorina, dupa ce tragi linie, datorita pretului mai mic al gazului, vei observa ca la sfarsit de luna ai cheltuit mult mai putini bani ca in cazul unei masini diesel. Asadar, cine doreste costuri cat mai mici cu benzina, isi va lua o masina cu motor mic, pe benzina, echipata cu GPL. Instalatia GPL este de preferat sa fie montata de fabrica. De exemplu, dealerii Dacia ofera modele de benzinare cu GPL din fabrica, ceea ce iti ofera garantie.

sursa aici

 


  • 1 reply

Fiat Doblo Combi Maxi
Fiat Doblo Combi Maxi Confort , 1.6 Mjet 105 cp

intradevar o masina buna zic eu, foarte spatioasa si pot sa spun ca fata de Logan Mcv ce am avut pana acum, este net superioara si la comfort si la volum, Fiatul isi face treaba, va astept cu orice intrebare despre aceasta masina!

Exista si un mic dezavantaj la aceasta varianta, Maxi Confort, este cu 35 cm mai lunga ca cealalta varianta, din aceasta cauza este inscrisa ca autoutilitara, taxele putin mai mari, dar pe de alta parte eu sant foarte multumit ca este asa, fiindca in interior are dupa bancheta din spate un grilaj pentru a nu permite marfii ce o transporti sa nu iti vina peste tine la o frana puternica, foarte bine gandit, asa ca toate marfurile mai lungi esti obligat sa pe pui sus pe portbagaj!


Aceasta este varianta mai scurta!

 
  • 9 replies

Noul Dacia Duster: ediție limitată disponibilă exclusiv online!
Noul Dacia Duster: ediție limitată disponibilă exclusiv online!
https://one.dacia.ro/
mai multe aici ==== >>>> https://goo.gl/QqN8tQ
Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informa?ii minime. Asta o poti face chiar aici ==== >>> http://forum-auto.info/register/

#Forum Auto Romania #masini #masini noi #masini second hand


  • 1 reply

Dealer SsangYong din pasiune pentru marcă
Dealer SsangYong din pasiune pentru marcă
SsangYong deschide un dealer nou în cartierul Militari. Acesta este cel de-al doilea dealer al mărcii coreene în București. Noul dealer Ssangro Cars S.R.L. are showroom și unitate service specializată pentru vehiculele SsangYong și prepararea vehiculelor de competiții off-road.

Directorul operațional al Ssangro Cars S.R.L. este domnul Maurizio Bordon, fost concurent trei ani la rând în celebra competiție Dakar în calitate de pilot oficial al echipei SsangYong și partenerii săi.

Luna aceasta a fost inaugurat cel de-al șaptelea dealer al mărcii coreene SsangYong. Noua locație este situată pe fluxul de intrare dinspre autostrada București – Pitești, pe B-dul Iuliu Maniu nr. 181. Tot acolo se află și un service unde se pot efectua lucrări de revizii și reparații pentru autovehiculele SsangYong, indiferent de generație.
mai multe aici ==== >>> https://goo.gl/pbHDAi
Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informa?ii minime. Asta o poti face chiar aici ==== >>> http://forum-auto.info/register/

#Forum Auto Romania #masini #masini noi #masini second hand
  • 0 replies

Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive
Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive
Ca Hyundai face masini foarte bune, nu mai e deloc un mister, cel putin ultimii ani ne-au demonstrat asta. Ca se ocupa si de tehnologii alternative, e si asta stiut, dar sa vii cu o masina care sa se bata cu veteranul incontestabil si practic fara concurent, Prius, chiar e ceva care merita vazut.

Urmariti cu atentie filmele, o sa descoperiti o masina extraordinara, hibrid, cu o solutie tehnica in premiera, adica in loc de o cutie CVT, hibridul Ioniq are o cutie de tip dublu ambreiaj, DCT, cu 6 trepte, cu mod Sport. Si, evident, acest lucru are avantaje si dezavantaje. Marele avantaj e ca masina se conduce, chiar se simte cum trebuie pe sosea…

mai multe aici ==== >>> https://goo.gl/pbHDAi
#Forum Auto Romania #masini #masini noi #masini second hand
  • 1 reply

SsangYong dezvăluie noul Rexton G4 pe piața românească
SsangYong dezvăluie noul Rexton G4 pe piața românească
Noul SsangYong Rexton G4 poate fi definit ca un vehicul ce înglobează patru revoluții importante ce fundamentează evoluția mărcii în segmentul SUV-urilor premium de dimensiuni mari.

La Salonul Auto de la Seoul din 30 martie 2017, președintele SsangYong Motor Company, CEO-ul Choi Jong-sik, parte a Mahindra Group, a anunțat că după succesul înregistrat pe plan internațional cu gama Tivoli, marca va ataca direct piața SUV-urilor mari cu noul Rexton G4.

Pentru a vizualiza in intregime continutul din topicurile existente si pentru a participa la discutiile din cadrul forumului, trebuie sa te înregistrezi, acesta fiind un proces extrem de simplu si care necesită doar cateva informa?ii minime. Asta o poti face chiar aici ==== >>> http://forum-auto.info/register/


mai multe aici ===== >>>> http://forum-auto.info/topic/695-ssangyong-dezv%C4%83luie-noul-rexton-g4-pe-pia%C8%9Ba-rom%C3%A2neasc%C4%83/
#Forum Auto Romania #masini #masini noi #masini second hand
  • 1 reply

Super mașinile jucătorilor de poker!
Se știe foarte bine că în industria de poker profesionist se pot câștiga foarte mulți bani. Așa că nu este de mirare că cei mai buni dintre cei mai buni sunt și proprietarii unor super mașini de lux, care ar întoarce privirea tuturor. Iată cine sunt jucătorii de poker faimoși, îndrăgostiți de lux și cai putere.


Vanessa Rousso – sau Lady Maverick așa cum mai este cunoscută în online – este o femeie îndrăgostită de poker, dar și de bolizii de lux. Vanessa este o jucătoare profesionistă de poker, cu o avere estimată la câteva milioane de dolari. Turneele live pe care le-a câștigat i-au dat posibilitatea să își achiziționeze mașinile mult visate. Lady Maverick conduce unul dintre cele 5000 de Lamborghini Gallardo din lume. L-a ales pe culoarea galbenă, însă se pare că s-a plictisit repede pentru că și-a cumpărat și un Bentley Continental GT – mașini extrem de puternice pentru o femeie, am zice noi.


Dan Bilzerian este un nume asociat automat cu mașini de lux, petreceri extravagante, ceasuri exclusiviste și conturi de milioane de dolari. Jucătorul de poker este îndrăgostit până peste cap de mașini. În garajul lui, există modele impresionante de automobile la care alții doar visează. Deține un Mercedes Benz G63 AMG 6×6, Lamborghini Aventador Roadster, un Chevrolet Corvette ZR1, un model recondiționat special pentru el de Ferrari F430 Spyder, un Porsche Carrera GT.


Și nu, acestea nu sunt toate! Dan mai are un Ferrari, un Mercedes-Benz G-Class realizat de Brabus, un AC Cobra și un Ford Mustang “Eleanor”, model făcut celebru în filmul “Gone în 60 seconds”.

Randy Lew a reușit să câștige în jur de 2.600.000 de dolari din turneele PokerStars, însă, spre deosebire de super mașinile pe care le afișează alți jucători de poker, Randy a ales să conducă un model Tesla. Se mândrește însă cu acest lucru, așa cum declară el însuși.


Ei, dar nu este singurul care a ales marca Tesla. Și câștigătorul a șase brățări World Series of Poker și două titluri de World Poker Tour, Daniel Negreanu, se declară fan al acestui model de mașină. Jucătorul canadiano-român cu o avere estimată la 50 de milioane de dolari conduce modelul S de la Tesla, ce costă nu mai mult nici mai puțin decât 100.000 de dolari.


Sursa foto: Wikimedia

mai multe pe site-ul Turatii aici

 

 
  • 0 replies

Isuzu D-Max 1.9l Ddi 4×4 Premium
A venit si randul modelului nou de la Isuzu, in varianta cu cutie de viteze manuala si specificatie de Romania, asa ca ne-am bucurat cateva zile sa il conducem pe oriunde, pentru ca, nu-i asa, cand ai D-Max, busola chiar are o semnificatie, o iei pe unde vrei…

Sunt cateva aspecte de subliniat, fata de varianta cu cutie automata nivelul de zgomot este in mod clar mai redus, asadar banuiesc ca zgomotul de care ma plangeam la varianta AT venea de la convertizorul de cuplu, cum de altfel am spus si in filmarile respective.

Apoi, varianta pentru Romania are un sistem audio mai sofisticat, si el cu problemele sale, insa in mod evident ceva mai avansat, avand si display mai mare, antena exterioara de tip dorsala de rechin.

 

 

 


  • 0 replies

Honda Civic 1.0l VTEC Turbo Elegance
La o masina atat de controversata cum e Honda Civic ultima generatie, nu avem de ales, trebuie sa incercam toate variantele. Iata o serie de filme cu noul motor in 3 cilindri turbo, 1.0l VTEC Turbo, versiune de echipare Elegance si un pret remarcabil: 20 000 euro, TVA inclus.

Exista diferente importante fata de versiunea 1.5 VTEC Turbo, in cazul motorizarii de fata avem distributie pe curea imersata in ulei, nu lant, ca la motorul mare, intervalul de schimb este 120 000 km. Evident, dinamic nu mai performeaza la fel, insa cred ca se vede bine in filme faptul ca ramane interesanta la condus. De remarcat si faptul ca avem o greseala in fisa tehnica din video, unde a ramas lant la distributie, dar corect este curea.

Pentru comparatie, testele cu variantele 1.5 Turbo cu si fara CVT, le gasiti aici si aici.

mai multe pe site-ul Turatii aici

 

 


  • 0 replies

Problema relanti
Buna ziua! Am un golf 5 an 2007 ,in momentul in care pornesc masina dupa cateva minute turatia motorului creste de la 850r/m la 1100r/m totodata pornind si ventilatoarele si ramanand constant ca si cum ar face regenerarea filtrului de particule.Dupa catevainute de stata turatie de 1100 accelerez pana la 3000 si turatia revine la 850 dar nu sta mult si iar creste ramanand constant. I.am facum o regemerare forțată dar degeaba.Care ar pute.a fi problema pentru ca nici pe tester nu arata nici o eroare
  • 1 reply

×
×
  • Create New...